Okruh Selce

Popis: Selce – Selce – okruh
Farba: Zelená
Čas: 146 minút

Popis trasy: Trasa začína aj končí v obci Selce pri kostole na križovatke so žltou trasou. Odporúčame trasu začínať smerom na obec Senica. Po asfaltovej ceste prechádza ďalej obcami Kynceľová a Nemce, kde na konci obce začína stúpanie smerom na Šachtičku. Stúpaním pokračujeme až tesne pod Šachtičku, kde sa trasa prudko stáča doprava na križovatke so žltou trasou smerujúcou hore k stredisku. Zároveň sa tu povrch trasy mení na lesnú cestu a krátke stúpanie nás privádza až na najvyššie miesto na trase. Z tohto miesta trasa už len klesá a po chvíli vychádza z lesa na lúky, z ktorých sú krásne výhľady. Prudké klesanie cyklistov privádza k reštaurácii Fuggerov dvor, kde sa nachádza aj cykloturistická orientácia. Tu sa trasa znova dostáva na asfaltovú cestu a pokračuje stálym klesaním naspäť do obce Selce. Trasa je stredne náročná.

Výškový profil trasy: (klikni do obrázku)

Stiahnuť všetky trasy do Vášho navigačného prístroja vo formáte *.gpx.